Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Aγιου Νικοδημου του Αγιορειτου :ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ (ΤΡΙΤΟΜΟ) ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΝΙΑΥΤΟΥ.

 Συμβουλές του αγιου  Γέροντος Πορφυρίου:
- Αλήθεια, τι βιβλία διαβάζεις;
- Δεν έχω καμία ιδιαίτερη προτίμηση. Τα διαβάζω όλα.
- Βίους Αγίων διαβάζεις;
- Έχω διαβάσει πάρα πολλούς. Και μου αρέσουν πολύ!
- Να διαβάζεις όλους τους βίους των Αγίων. Εγώ τους έχω διαβάσει όλους και πολλούς τους έχω διαβάσει δύο και τρεις φορές.
Και σαν μου τύχει κανείς, ευχαρίστως τους ξαναδιαβάζω. Από μικρό παιδί διάβαζα τους βίους των Αγίων και με βοήθησαν πάρα πολύ να γνωρίσω το Θεό
και να έλθω πιο κοντά Του. Το ίδιο να κάνεις κι εσύ. Θα έχεις μεγάλο ψυχικό όφελος, γιατί σιγά-σιγά θα αρχίσεις να τους μιμείσαι. Το ίδιο να λες να κάνουν και οι άλλοι...

Χαιρετε αγαπητοι μας φιλοι και φιλες ! επιτρεψτε μου να σας προτεινω  μια πολυ ωραια εκδοση απο τον εκδοτικο οικο ΔΟΜΟΣ. Προκειται για το μνημειωδες εργο του αγιου Νικοδημου του Αγιορειτου  ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ (ΤΡΙΤΟΜΟ) ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΜΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΝΙΑΥΤΟΥ.Το μοναδικο αυτο εργο περιεχει τους βιους  ολων των αγιων του χρονου. Περιλαμβανει τρεις τομους δεμενους μεσα σε θηκη και καθε τομος εχει τους βιους των αγιων   τεσσαρων μηνων. Γνωριστε τωρα την αγια  ζωη   των αληθινα μεγαλων ανδρων και γυναικων αλλα και μικρων παιδιων που εδωσαν τα παντα στον Χριστο μας ! Αξιζει να υπαρχει στην βιβλιοθηκη σας η στο γραφειο του ιερου ναου σας.  Η πολυ καλαισθητη μορφη του και το πολυ ωφελιμο περιεχομενο του μπορουν επισης να αποτελεσουν ενα ιδανικο δωρο για γαμο η για καποια αλλη υποχρεωση σας.  Η αρχικη τιμη του εργου ειναι στα 101 ευρω αλλα εσεις  θα το αγορασετε ΜΟΝΟ προς 55 ευρω την καθε σειρα. Σας ευχαριστω για την επικοινωνια μας.      

   
Με εκτιμηση ,
 Πληροφ. – παραγγελιες  Παπανικολαου Λαμπρος   lambrospapanikolaou@gmail.com   ,  698 6509238
http://www.stamoulis.gr/Images/Products/26484.jpg 

   Η  προσφορα μας ισχυει μεχρι 15/8/15 (πρωτα ο Θεος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: